Zarządzanie ryzykiem w organizacji
Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacji: oceny ryzyka, monitorowania jego poziomu oraz odpowiedniego postępowania i nadzorowania nad ryzykiem.
- Zdobycie wiedzy z zakresu pojęcia i rozumienia ryzyka w organizacji.
- Zdobycie wiedzy z zakresu metod zarządzania ryzykiem.
- Umiejętność oceny ryzyka w organizacji.
- Umiejętność monitorowania poziomu ryzyka i postępowania z ryzykiem w organizacji.
Dyrektorzy, kierownicy, kadra menedżerska, pełnomocnicy systemów zarządzania, audytorzy, osoby zajmujące się zarządzaniem ryzykiem oraz wszyscy, zainteresowani tematyką zarządzania ryzykiem.
Zarządzanie ryzykiem w organizacji
- Wprowadzenie:
– Czym jest ryzyko?
– Dlaczego warto zarządzać ryzykiem? - Rodzaje ryzyka:
– różne klasyfikacje ryzyka - Modele zarządzania ryzykiem:
– COSO – ERM,
– Institute of Risk Management,
– Inne wybrane modele,
– ISO 31000 - Zarządzanie ryzykiem:
– struktura zarządzania ryzykiem,
– role i odpowiedzialności,
– proces zarządzania ryzykiem, - Identyfikacja i analiza ryzyka:
– Jak zidentyfikować ryzyko?
– techniki analizy i identyfikacji ryzyka - Ocena ryzyka
- Postępowanie z ryzykiem
Rejestrowany Certyfikat LQcert potwierdzający zdobyte kompetencje w zakresie zarządzania ryzykiem w organizacji, wydawany przez Lynsky Solutions.
Warsztatowa: połączenie zajęć teoretycznych oraz licznych ćwiczeń praktycznych.
8 godzin – 1 dzień
To szkolenie poprowadzi trener Maciej lub trenerka Joanna. Sprawdź ich doświadczenie tutaj: Specjaliści Lynsky Solutions