Cel szkolenia
Problem Solving Team Leader
Celem szkolenia jest przygotowanie do samodzielnego pełnienia funkcji Team Leadera Zespołów Rozwiązywania Problemów – Problem Solving. Poprzez połączenie wiedzy inżynierskiej, związanej z metodykami rozwiązywania problemów, z wiedzą menedżerską – niezbędną w przypadku kierowania zespołem. Szkolenie łączy umiejętności z zakresu metod zarządzania jakością, wykorzystywanych w Problem Solving, z programami rozwiązywania problemów, stosowanymi w największych światowych przedsiębiorstwach oraz kompetencjami dotyczącymi kierowania zespołami rozwiązywania problemów.
Korzyści ze szkolenia
- Poznanie oraz umiejętność wykorzystania metod doskonalenia jakości i rozwiązywania problemów.
- Poznanie najlepszych praktyk w zakresie metod Problem Solving – szczególnie arkusza A3.
- Umiejętność identyfikacji przyczyn źródłowych problemu, stosowania narzędzi wspomagających rozwiązywanie problemu i wprowadzania działań korygujących i zapobiegawczych.
- Nabycie kompetencji miękkich, pozwalających na organizację własnego czasu, podczas codziennego wykonywania obowiązków Team Leadera.
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz efektywnego przywództwa.
- Możliwość przedyskutowania doboru narzędzi i osiągniętych rezultatów, dotyczących własnych działań w zakresie Problem Solving.
Profil uczestników
Pracownicy komórek doskonalenia, kadra kierownicza wysokiego i średniego szczebla, inżynierowie, liderzy, wszystkie osoby, zainteresowane poznaniem kompleksowej metodyki rozwiązywania problemów.
CERTYFIKAT
Szkolenie zakończone jest podwójną Certyfikacją LQcert. Uczestnicy otrzymują Certyfikaty:
- Problem Solving Team Leader
- Certyfikowany specjalista ds. rozwiązywania problemów w organizacji
FORMA SZKOLENIA
Problem Solving Team Leader
Warsztatowa: połączenie zajęć teoretycznych oraz licznych ćwiczeń praktycznych.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
32 godziny – 4 dni po 8 godzin
TRENER
To szkolenie poprowadzi trener Marek, Jakub lub Bartek. Sprawdź ich doświadczenie tutaj: Specjaliści Lynsky Solutions